Sider

torsdag den 11. juli 2013

Campingfolkets invadering af haven

... Men altså på den fede måde..

I nærheden af, hvor vi bor ligger der en campingplads.. Ikke en helt almindelig campingplads men en der er ejet af Luthersk Misson. Den bruges derfor kun til Pinse og 3 uger om sommeren.
I denne uge (28) er der så unguge, hvor 400 kristne unge mennesker mødes og campere i en uge sammen. Godt koncept tænker jeg... men det ekstra fede er, at de 1 dag i denne uge, tilbyder lokalbefolkningen gratis hjælp i nogle timer.. Som tak fordi de må være der...

Det har vi så gjort brug af de sidste 4-5 år og det er altid søde og rare unge mennesker der kommer. Og de tager gerne fat..




Således kom der, i går 7 unge friske knægte som alle var klar på lidt havearbejde. De fik godt nok en masse fra hånden.
De fik fjernet grene efter hækklipningen (Claus var i gang aftenen inden de kom), Fik malet vores store port og legehuset, fik renset tagrender, klippet græs, fik gravet en masse græs væk rundt om drivhuset, hvor der skal anlægges noget bed og en lille sti fra køkkenhave-området til drivhuset, samt lavet en sti ved hindbærene så vi kan komme til dem, når de er klar.. LÆKKERT siger jeg bare..

Alt dette helt gratis.. Jeg sørgede selvfølgelig for at de ikke tørstede i varmen og at de fik lidt lækkert at spise.. (kage og chips)
Da de var færdige blev de hentet og de takkede mig for god opvartning.. Hmm.. Det var da det mindste jeg kunne gøre!!!!!

1 kommentar:

  1. I only want to mention that this post is very beneficial.
    Thank you for taking your time to write this.

    My web site - dermefface fx7 review

    SvarSlet