Sider

tirsdag den 25. marts 2014

Kartofler til forspirring

I dag har jeg købt lægge kartofler og lagt dem klar til spirring. Håber at jeg i løbet af et par uger kan lægge dem.
Uhm jeg glæder mig allerede til de nyopgravede kartofler. <3



Sidste år lagde jeg dem i æggebakker efter alle kunstens regler, men jeg har ærligt talt ikke plads til alle de æggebakker :o) Så det blev flamingokassen i år..
Den står nu på hylden i kontoret, hvor der er rimelig mørkt og mere køligt end resten af huset.


Jeg har valgt den samme sort som sidste år, idet jeg synes den gav et super godt resultat. Sorten er Folva.

1 kommentar:

  1. Every weekend i used to visit this web page, as i want enjoyment, since this this site conations truly
    nice funny data too.

    Feel free to visit my web blog :: Massage London ()

    SvarSlet