Sider

fredag den 26. april 2013

Clivia - opdatering

Tænkte i kunne tænke jer at se mine clivia frø, som jeg skrev om i januar måned.
De er købt på nettet i Sydafrika og de kom med posten i slutningen af januar.
Der var 13 frø af 3 forskellige sorter og der er nu 10 der er spirret.
Jeg har netop plantet dem om i lidt større potter, idet deres tykke rødder var begyndt at kæmpe sig ud igennem bunden på de andre små potter. Den har rødder lidt ala Agapanthus og kan vidst også godt lide at have det lidt trængt. De står fint alle sammen og jeg er så spændte på deres udvikling.
Jeg tænker de skal med ud i drivhuset om et par uger når vi får lidt bedre temperaturer om natten også.



3 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud, flot at de er spiret næsten alle sammen. Måske kommer de sidste tre også.

    SvarSlet
  2. Hvor er det spændende Tina. Mon ikke der går et par år, inden de små nye planter blomstrer. Knus Anette

    SvarSlet
  3. Hej.
    Det er godt at se/læse at der er andre her i Danmark som prøver sig med clivia planter.. har du en update på hvordan de små clivia planter klarer sig?

    -Skulle du eller andre have lyst til at vide mere om clivia planter kan man tjekke min Hjemmeside ud:

    http://www.clivia-denmark.com

    Mvh.
    Mark

    SvarSlet