Sider

tirsdag den 18. september 2012

En ny haveblog

Jeg har længe gået og tænkt, om jeg skulle forsøge mig ud i blogland. Jeg har også længe tøvet.... Ikke mindst fordi, jeg med 2 små børn, arbejde, hus, have, dyr mm. har rigeligt at se til.... Men nu er jeg altså sprunget ud i det.. Ikke mindst fordi jeg simpelthen ikke kan lade være med, at kigge på alle de fine haveblogs der findes og ønske, at jeg kunne dele min have med andre...
Og nu jeg siger HAVE... Det er nok nærmere opstarten på noget (forhåbentligt) fantastisk.. Idet.. jeg i mange år kun har drømt om at udføre diverse haveplaner.. (Såsom drivhus, staudebed, roser mm.).. Køkkenhave har jeg haft i mange år.. og interessen for haven udspringer da også herfra.. Jeg kan huske, hvordan jeg som barn havde et lille stykke køkkenhave ved siden af legehuset, hvor min søster og jeg dyrkede grøntsager.. Om interessen stammer derfra, ved jeg ikke, men det har i hvert fald holdt ved, og det var da også køkkenhaven der kom først.. Nu er drivhuset så også (endelig) kommet og MANGE projekter er startet..


Jeg håber med denne blog at kunne give og få en masse ideer og råd om have og indretning..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar