Sider

lørdag den 3. november 2012

Den søde ventetid

Ja her er det så ventetiden til foråret og igen at kunne sysle i haven jeg mener.
Lige nu er det frygtelig langt tid til, men jeg glæder mig allerede.. Der er så mange planer og ideer jeg gerne vil have ført ud i livet, så ventetiden må jo bruges på noget andet..

Så se hvad jeg har været i gang med:





Ja.. når man ikke kan sysle i haven, så synes jeg julen er så hyggelig. Jeg nåede ikke at blive færdig med juletræstæppet sidste år, så nu er det fundet frem igen og håber derfor jeg kan nå at blive færdig inden det skal bruges i år. Jeg mangler slet ikke så meget så jeg tror stadig på det..

Imens kan jeg glæde mig til på fredag, hvor min nye bog kommer.. Jeg glæder mig så meget til "Hvis mig dit drivhus" kommer hjem til mig.. Bestilte den igår og kan slet ikke vente en hel uge, før den kommer.. Men nu har vi jo ventet hele sommeren på den, så mon ikke vi overlever en uge mere :o)




 
 
Billedet er lånt på forlaget Klematis hjemmeside www.klematis.dk , hvor man kan bestille bogen nu.
 
Jeg glæder mig!!

1 kommentar:

  1. Det bliver et rigtigt sødt tæppe I får under træet i år. Krydser fingre for, at du får det færdigt til denne jul :-)

    SvarSlet