Sider

lørdag den 10. november 2012

Jubii.. Så kom den endelig..

Bogen jeg (og helt sikkert rigtig mange andre) har ventet på hele sommeren. Claus Dalby har sendt teaser på teaser ud, med billeder af lækre drivhuse han har besøgt.

Da der så blev åbnet op for forudbestillinger sidste fredag, kunne jeg slet ikke vente mere.. Jeg MÅTTE bare have den bog.. Og ja.. Nu har jeg den..
Og i kan tro jeg glæder mig til at kigge i den og få en masse inspiration.

Det kan godt være at manden min, ikke er lige så begejstret som jeg er, men pyt.. Han vænner sig vel til tanken.


God weekend til alle.

Jeg ved godt hvad min skal bruges til ... :)

1 kommentar:

  1. Tillykke med bogen, det bliver da en fantastisk weekend på sofaen :) Vi er vist mange der ønsker os den og mange, der allerede har bestilt. Selv må jeg vist pænt vente...

    SvarSlet