Sider

lørdag den 10. november 2012

Borddekoration

For et par uger siden, læste jeg et indlæg på www.havefolket.com, som Lene havde skrevet. Hun viste en utrolig smuk og enkel krans, som jeg straks tænkte jeg måtte prøve at efterligne..

Så undskyld Lene.. Men du er bare så god til sådan noget :o)

 



 
 
Den er jo i sig selv meget enkel.. En halmkrans, noget mos, kristtjørn blade, kastanjer og grene fra troldhassel.
Men lagt på en opsats, og med et lys, er det den perfekte dekoration til bordet, hvis man får gæster.
Det havde jeg i går, og jeg synes den stod flot på det opdækkede bord..
 
Nu kan jeg så nyde den, som den er frem til december, og så tror jeg jeg pynter den op på ny med lidt julestads i stedet.. Men meget mere om det senere.
 
Har været til julemarked på Gram slot i formiddags.... Der var virkelig mange flotte ting, men ikke meget til min stil..
Vi ledte mest efter julemanden for min datter på 3 år ville så gerne give ham sin sut.. Vi fandt ham desværre ikke så sutten har hun endnu..
Men mon ikke ham julemanden snart dukker op igen :o)

1 kommentar:

  1. Hej Tine,
    Du skal da bestemt ikke undskylde - jeg er da kun glad og stolt over at du fandt inspiration til din egen smukke krans :)

    SvarSlet