Sider

søndag den 2. december 2012

Julesysler

Som en efterfølger af et indlæg jeg har skrevet tidligere, hvor jeg viste det juletræstæppe jeg er i gang med at brodere, vil jeg da lige vise jer den pakkekalender kan broderede til min datter for 2 år siden.



Den tog mig ca. 3 måneder at lave, hvor jeg sad hver aften efter min datter var kommet i seng. Det var et stort arbejde men synes den er blevet rigtig flot. Mit håb er at "F" vil tage den med sig, hvorend hun kommer hen - også i hendes voksenliv.

Nu er det jo så bare det, at jeg jo også har fået en søn. Han er 1 år nu men næste år skal han også have en. Så ville faktisk til at kigge efter een jeg kan lave til ham også.
Er der nogen herinde i blogland der kender gode steder man kan købe sådanne på eller et godt forslag til en jeg skal brodere til ham?

God 1. søndag i advent til alle.

1 kommentar:

  1. Hej Tine, din julekalender er meget flot. Jeg mindes da mine drenge var små, da broderede jeg også en kalender til dem, det var nu hyggeligt at sidde med, men et stort arbejde. Selvfølgelig skal du da lave en til din søn også, kan du ikke google på Håndarbejdets Fremme eller Permin eller noget lignende? Prøv dette link: http://www.permin.dk/dk/julebroderier/julekalendere.html

    Mange julehilsner fra Ulla

    SvarSlet