Sider

fredag den 7. december 2012

Jeg glæder mig til forår...

Ja selvfølgelig er julen dejlig og der bliver da også hygget i stor stil herhjemme. I weekenden henter vi juletræ og så skal vi have det pyntet. Vi holder ikke jul hjemme, så for at få lidt glæde af træet, sætter vi det op i weekenden...

Men tilbage til overskriften. Jeg har RIGTIG meget jeg skal lave til foråret i haven. En af tingene er et stort græskarbed som kommer nede i køkkenhaven.
Det er tænkt at det skal være "i forlængelse af" drivhuset.



 
 
Det er nok lidt svært at se, men kanten af bedet går langs mit stenmelsområde, hvor køkkenhaven er inde.
 
Mit helt store problem er imidlertid, at jeg simpelthen ikke kan finde ud af, hvad jeg skal plante som "hæk".
Jeg har et lille stykke, hvor der er hindbær, som fint kan afgrænse bedet men jeg er ikke interesseret i hindbær hele vejen rundt. Endvidere vil jeg ikke have andre bærbuske, da jeg simpelthen ikke får dem spist.
 
Er der nogen der læser med herinde der har en god ide til hækafgrænsning?

1 kommentar:

  1. Tror at hvis det var mig ville jeg sætte et kastaniehegn istedetfor at plante en hæk. Det følger bare buen rundt. Og så måske lave et par åbninger til at gå igennem, måske med et espalie over og med en slyngrose eller klematis på.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet