Sider

tirsdag den 18. december 2012

Juletræet med sin pynt...

Jeg ELSKER julen, og ALT det hygge den bringer med sig.
Et af højdepunkterne herhjemme er pyntning af juletræet. Jeg har opdaget, til min store begejstring, at min datter er lige så vild med pyntning af juletræ og hende og jeg, gik da også et par timer og pyntede for snart 14 dage siden.. Så er der nok nogen der tænker, at det var tidligt at pynte juletræet, og ja det er det vel egentlig også, men vi skal ikke holde jul hjemme, så for at få lidt glæde af træet, så kommer det op så tidligt..

Når jeg kigger rundt omkring, på andre blogs, hos venner og familie og i butikker, kan jeg se der er MEGET stor forskel på, hvad vi pynter træet med. Nogle pynter op med kun 1 farve, nogen kun med kugler, andre i alle mulige (mærkelige) farver osv.
Jeg bruger sølv som udgangspunkt, men har røde kugler imellem. Dertil kommer rigtig mange små figurer mm. som har et nostaligisk udtryk. Disse er mine yndlinge!!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar