Sider

torsdag den 13. december 2012

Jeg drømmer...

Om forår..

Jeg kan simpelthen ikke lade være.. Der er ikke noget bedre end at trække i havetøjet og ud og nusse i haven, planlægge, drømme, dufte og føle..
Ja flere har sagt det før mig, men for mig er det altså ren terapi.
Giv mig ½ time i haven og jeg kan klare hele verden :o) (i overført betydning selvfølgelig)

Jeg tænkte egentlig om nogen ved, om der er begyndt at komme frøkataloger og hvor man kan få dem fra? De steder jeg har været, skal man betale for dem.. Men det er måske standarden?

Jeg har været sød ved mig selv i dag. Jeg har bestilt dahlia knolde.. Uh jeg glæder mig allerede. I sommers var første gang jeg havde Dahlia i haven og jeg var ganske enkelt solgt. Alt arbejdet med opgravning, vinteropbevaring osv. er i den grad værd, når man ser hvilke storslåede blomster der kommer ud af en relativt simpel knold.

Nedenfor kan i se hvilke jeg har bestilt:









De bliver leveret i marts, så det er jo helt perfekt.

I kan tro jeg glæder mig .....

2 kommentarer:

  1. SKØNNE Dahliaer du har bestilt <3 <3 <3
    Ved desværre ikke hvor du kan få frøkataloger - bestiller selv mest frø på nettet og har da også lige i denne uge fået leveret en stor potion fra Plants of Distinction :-)

    SvarSlet
  2. Hej Sanne O.
    Tak for anbefalingen af hjemmeside. Den må jeg helt sikkert tjekke ud.

    God dag til dig

    mvh Tine

    SvarSlet